Railpromo Austria Express

Wekelijkse wintersporttrein naar Oostenrijk
  • Niet meer te boeken
  • Alternatieven wekelijks: Alpen Express, Schnee Express, EuroNight
  • Alternatieven krokusvakantie: Alpen Express, Krokus Express

De Austria Express is niet meer te boeken via de Treinreiswinkel. Het is niet bekend of deze in de winter 2016/2017 gaat rijden.

6,8 117 beoordelingen

Prima verlopen.

Austria Express


Wekelijkse nachttrein vanuit Nederland naar Oostenrijk

Ligrijtuigen per persoon óf per coupé

De Austria Express biedt ligplaatsen aan boord. Deze zijn per persoon óf per coupé voor maximaal 4 of maximaal 6 personen te reserveren. Incl. beddengoed.

Ligrijtuigen

Ligrijtuigen zijn er voor maximaal 4 of maximaal 6 personen. Ze zijn voorzien van comfortabele stoelen en ligplaatsen, air conditioning, verduisteringsscherm, minibar aan uw zitplaats, tafeltjes voor eten en drinken, toiletten en wasruimte in uw rijtuig. Incl. beddengoed.

Barrijtuig

De Austria Express is voorzien van een gezellig barrijtuig in het midden van de trein (het geluidsniveau is aangepast om de rust in de ligrijtuigen te garanderen). In het barrijtuig zijn diverse warme en koude dranken, waaronder koffie, thee, fris, bier en wijn, verkrijgbaar. Daarnaast wordt een assortiment snacks aangeboden. Dranken en snacks zijn niet alleen in het barrijtuig verkrijgbaar, maar ook bij de minibarservice die u aan uw plaats bezoekt. Incl. beddengoed

Andere treinen


Alpen Express
Wekelijkse nachttrein naar Oostenrijk, Zwitserland en Italië

EuroNight
Dagelijkse nachttrein Düsseldorf - München - Innsbruck

Schnee Express
Wekelijkse nachttrein Dusseldorf-Oostenrijk

Krokus Express
Dagtrein Krokusvakantie Nederland-Oostenrijk

Sneeuw Express
Nachttrein Krokusvakantie Nederland-Oostenrijk

Reguliere dagtreinen
Nederland-Oostenrijk, Zwitserland, Frankrijk, Duitsland

Ski Thalys
Wekelijkse dagtrein Nederland-Frankrijk

=> Wintersport per trein - Overzicht

6,8

Railpromo Austria Express

Wekelijkse wintersporttrein naar Oostenrijk
117 beoordelingen

Hieronder de 94 laatste beoordelingen

8
Anoniem (Met partner)
maart 2016

Prima verlopen.

8
Anoniem (Aleen reizend)
maart 2016

Prima, het is een heel avontuur.

4
Richard de Boer (Vrienden)
maart 2016

transfer was niet geregeld op de heenreis ruim 1 uur moeten wachten en alles zelf moeten regelen.was in het verleden met de alpenexpress veel beter geregeld

3
Anoniem (Met partner)
maart 2016

Zeer oude treinstellen alles was stuk en vies .

7
Anoniem (Met partner)
maart 2016

De gehele reis was prima.

8
Birgit Sassenburg (Aleen reizend)
maart 2016

Prima, gemakkelijke manier van reizen richting wintersport bestemming.

4
Anoniem (Vrienden)
maart 2016

Trein had beide keren vertraging en transfer kwam met een te klein busje en zette ons niet voor het hotel af zoals beloofd.

8
Anoniem (Vrienden)
maart 2016

De wintersport zelf was goed. De treinreis zorgt ervoor dat je meer dagen op de piste hebt. De trein is prima, alleen de rust en service viel erg tegen.

8
Anoniem (Vrienden)
maart 2016

Goede reis gehad.

8
Anoniem (Vrienden)
maart 2016

Jammer van ontbijt op de heen reis dat er geen tijd was om koffie uit te delen, kregen snel ons ontbijt pakket in de handen gedrukt.

7
Anoniem (Fam. met oudere kinderen)
maart 2016

Het ontbijt was zeer matig

7
Anoniem (Fam. met oudere kinderen)
februari 2016

Prima. We hebben een lekkere vakantie gehad. Transfer was prima. Transferdatum en tijd op het briefje voor de terugreis klopte niet (was de heenreis datum en tijd)

7
Anoniem (Fam. met oudere kinderen)
februari 2016

Service ok, wagon redelijk schoon. Jammer dat het niet zonder aanzienlijke vertraging schijnt te kunnen (dit jaar heen 2 uur, terug 1 uur, vorig jaar zelfs 5 uur).

6
Anoniem (Fam. met oudere kinderen)
februari 2016

De treinreis: Veel vertraging zowel op de heen als terugreis. Informatievoorziening over de vertraging was met name op de heenreis niet zo goed. Onze couchette: Kapotte verwarming (kon je niet stellen), kapotte verlichting (is tijdens de reis gemaakt). Op de terugreis een dekenset te weinig (slordig, duurde weer een half uur voordat dat er was). Broodjes bij ontbijt van die voorverpakte niets achtige chocoladebroodjes. De treinstellen zijn heel oud en eigenlijk wel aan vervanging toe.

8
Anoniem (Aleen reizend)
februari 2016

de bedden waren nogal smal en hard

Anoniem
februari 2016

Nvt

6
Anoniem (Fam. met jonge kinderen)
februari 2016

Erg verouderde trein. Heenreis erg krakkemikkig coupe. Is niet meer verantwoord om hiermee te reizen, de bodem valt er bijna onderweg.

9
Anoniem (Fam. met oudere kinderen)
februari 2016

Heerlijke wintersportvakantie

8
Anoniem (Met partner)
februari 2016

Goed. Jammer genoeg hadden we een paar uur vertraging, maar daar is ook niet altijd iets aan te doen. De stewards waren erg vriendelijk en we werden goed op de hoogte gehouden.

6
Anoniem (Met partner)
februari 2016

Een reis met veel op ond houd, op de heenreis ruim 3 uur en terug 2 uur later dan gepland, ook was het niet echt schoon, in het bar rijtuig kleefde alles nog van het bier, de bediening was zeer aardig maar een persoon is veel tekort om alles aan te kunnen door de vertragingen wil je op een gegeven moment wel wat eten en is het aanbod van alleen een tosti niet voldoende. De wc's wij hadden de coupe naast het bar rijtuig werd gebruikt door bezoekers en daardoor niet meer te doen. Wij reizen al zeker 20 jaar met de trein ( Ski trein en Alpenexpress) ook daar was wel eens wat op aan te merken maar deze reis is nu geen aanrader er mag wel wat verbeteren willen wij er nog weer gebruik van maken. b.v. het weggooi beddengoed is synthetisch en niet prettig.

6
Anoniem (Fam. met oudere kinderen)
februari 2016

redelijk

8
Familie met oudere k (Fam. met oudere kinderen)
februari 2016

Heerlijk om zo naar de wintersport te kunnen reizen (spelletje spelen, even lopen). Als volwassene moet je niet veel verwachten van het slapen in de trein maar je rust toch lekker uit. De kinderen hebben heerlijk geslapen.

6
K B (Fam. met jonge kinderen)
februari 2016

Voor deze prijs viel de kwaliteit van de reis me tegen: - lawaai s nachts in andere coupes en op de gang - geen normaal beddengoed maar een synthetisch dekentje en kussen: heel onaangenaam (en kreeg er uitslag van) - trein zowel op heen als terugreis vertraagd, op de heenreis wel 3 uur- hadden zo weinig tijd over om op de eerste zaterdag nog ter plaatse te skiën.

8
Kirsten (Met partner)
februari 2016

Wij waren enorme bofkonten dat we de heen en terug weg de coupe voor ons alleen hadden. De bagage ruimte bij de ligplaatsen is wel een probleem. Als je met zijn 6-en erin zit en mensen hebben eigen ski's bij zich, past dit niet. een idee om een kleine ruimte voor ski materiaal te hebben

8
Anoniem (Vrienden)
februari 2016

Erg slecht georganiseeerd! -Geen aparte ruimtes voor skis en snowboard zoals WEL in de reisinformatie stond. Alles dus in 1 coupe met 6 personen moeten proppen. Gewoon onmogelijk en belachelijk voor €300 pp. -Verder toiletten op terugreis niet schoongemaakt en onder het bloed (was iemand ongesteld!!) oplossing?? Deur op slot. -Delen van trein hadden tevens geen verwarming. -Ben 1m87cm en slaapruimte is maar 1m85cm. Rest laat zich raden!

2
Anoniem (Aleen reizend)
februari 2016

De verwarming deed het niet op de heenreis. Heb de hele nacht niet kunnen slapen. Klacht is doorgestuurd naar railpromo. Nog geen reactie verder gekregen.

3
Anoniem (Met partner)
februari 2016

Het duurde allemaal heel erg lang en ook nog 45 minuten vertraging opgelopen.

7
Anoniem (Fam. met oudere kinderen)
februari 2016

Reis naar de wintersport is prima verlopen

9
Anoniem (Fam. met oudere kinderen)
februari 2016

Blij dat wij deze keer via Rotterdam konden vertrekken en terugkeren. Ook blij dat we via Jenbach naar Gerlos reisden en dus een kortere bus transfer hadden. Jammer dat de bus transfer voor de terugreis nog steeds zo vroeg vertrekt dat men veel te vroeg op het station komt en daar dus lang in een oncomfortabele ruimte op de trein moet wachten. Treinreis zelf was goed geregeld, het personeel was vriendelijk en behulpzaam.

3
Simon de Wijs (Fam. met jonge kinderen)
februari 2016

De trein is oud en versleten. We hadden ook een transfer geboekt maar dat is een echte vergissing Konden niet op locatie worden afgeleverd, duurde erg lang en leverden ons op de terugweg een uur van tevoren af op een koud perron

7
Anoniem (Fam. met jonge kinderen)
februari 2016

Een prettige manier om naar je wintersportadres te reizen, en effectief 2 extra skidagen te hebben!

7
Anoniem (Vrienden)
februari 2016

Op de heenreis (instapstation Rotterdam) was het perron te kort. Daardoor moesten we circa vier wagons door met al onze bagage (inclusief ski's niet bepaald een pretje!). Dit was bijzonder vervelend. Dringend verzoek er voor te zorgen dat dit een volgende keer niet weer gebeurt.

5
Anoniem (Fam. met jonge kinderen)
februari 2016

Handig om in Rotterdam op te kunnen stappen.

8
Nienke Hameetman (Fam. met jonge kinderen)
februari 2016

Hele leuke manier om te reizen. Volgend jaar weer!

8
Arend van Duijn (Fam. met oudere kinderen)
februari 2016

Aardig personeel, schoonmaak toiletten heel fors verbeterd

7
Anoniem (Met partner)
februari 2016

De treinreis was goed en de sfeer is eigenlijk altijd goed en gezellig. Al blijft het spijtig dat de wintersporttreinen eigenlijk vrijwel altijd vertraging oplopen van doorgaans een uur. Dit jaar ook weer, zowel op de heen als de terugreis. Het servicepersoneel op Utrecht centraal en in de trein was erg attent en behulpzaam, maar daarentegen was er op ons aankomststation in Wörgl helemaal niemand aanwezig. Ook was volstrekt onduidelijk wie onze transfer was, waar hij aankomen zou en of hij überhaupt wel komen zou! Omdat je hier toch best een fors bedrag voor betaald, had ik hier wel wat meer service verwacht. Uiteindelijk vonden we een taxichauffeur die zijn collega voor ons belde die onze transfer bleek. Na lang wachten kwam deze ons ophalen. Dat had zeker beter gekund.

4
Anoniem (Vrienden)
februari 2016

Tot vorig jaar gingen we altijd met de skitrein, nu met railpromo. De prijs is hoger en de service veel slechter, er was niet genoeg beddengoed, dus veel reizigers hadden geen dekens. Verder was de informatievoorziening ter plaatse erg slecht. Erg jammer dat de skitrein niet meer rijdt

8
Anoniem (Vrienden)
februari 2016

Prima en relaxed

5
Anoniem (Fam. met oudere kinderen)
februari 2016

Op de terugreis kwam de bus voor de transfer niet opdagen. Nadat we gebeld hadden met de busmaatschappij werd in allerijl een taxi geregeld. De bus had geen TIJD!

7
Anoniem (Vrienden)
februari 2016

An sich prima, alleen schijnt deze trein altijd vertraagd te zijn

7
Anoniem (Vrienden)
februari 2016

Prettige manier van reizen. Voor de prijs die je er voor betaald mag het allemaal net iets netter en beter geregeld zijn. Onvoldoende beddengoed bijvoorbeeld voor 5 ipv 6 personen, helaas was het niet geleverd... Maar je betaalt er wel voor.

9
Anoniem (Aleen reizend)
februari 2016

Ik heb een heerlijke vakantie gehad en de reis ernaartoe vond ik erg leuk en gezellig. Dit is veel beter dan reizen met de bus. Volgend jaar ga ik deze trein zeker weer boeken!

8
Anoniem (Met partner)
februari 2016

Heerlijke week gehad in Kirchberg.

7
Anoniem (Fam. met jonge kinderen)
februari 2016

Het eten in de trein is echt heel erg vies, het enige wat weg te krijgen is ,is de choco croissant.er zit boter en jam in het ontbijtdoosje, Zonder broodje??? Dat is echt jammer. Zeker als je veel vertraging hebt met een groepje jonge Kinderen

8
Anoniem (Vrienden)
februari 2016

Met de trein op wintersport is een aanrader

6
Han Vogel (Fam. met oudere kinderen)
februari 2016

Onze vakantie was heel goed, maar op de treinreis valt wel wat te verbeteren.

8
Anoniem (Fam. met jonge kinderen)
februari 2016

Skiën in Oostenrijk is altijd fantastisch, erg fijn niet zelf te hoeven rijden!

9
Anoniem (Fam. met oudere kinderen)
februari 2016

Ondanks een tegenvallende treinreis een prima ski-vakantie gehad.

4
Anoniem (Fam. met oudere kinderen)
februari 2016

redelijk slecht heenreis 1,5 vertraging voordat de trein kwam, wat begrijpelijkerwijs niet werd ingelopen, veel herrie van mede reizigers in de gang, heen en weer naar bar rijtuig? en in buurslaapgedeelte, ontbijt zonder brood, alleen zoetigheid, cake ed. Terug, rustiger, zaten achteraan de trein. De trein reed om via Arnhem, weer 1,5 uur later aankomen, we zouden een treinkaartje vergoed krijgen naar Venlo als we eerst helemaal mee om zouden rijden naar Tilburg en dan terug naar Venlo, zeer onlogisch en verder geen vergoeding, bijv. een gratis kopje koffie of thee of ontbijt was aardig geweest. We hadden immers gerekend om om 7.00 uur in Venlo te staan en dat werd nu uren later!

4
Steven (Vrienden)
februari 2016

Op de terugreis geen begeleiding bij het instappen vanaf het perron, dus dan mag je zelf uitzoeken welke wagon je moet hebben terwijl je met je bagage aan het slepen bent. Treinsteward niet gezien. Meestal wordt men verwelkomd aan boord en kan men bijv. drinken bestellen, maar dat zat er dit jaar blijkbaar niet in. Geen coupé vrijgelaten voor skibagage, dus nu werden reizigers genoodzaakt dit op de gang te plaatsen, met alle ongemakken van dien. Dit was vorig jaar toch echt beter geregeld!

3
Myrthe van der Veen (Fam. met oudere kinderen)
februari 2016

Heenweg veel vertraging bij vertrek uit Utrecht. Smerige toiletten!! Bijna niet mogelijk om te slapen i.v.m. veel irritant lawaai van piepende en krakende bedden en treinstel. Veel lawaai van schreeuwende jongeren 's nachts in het gangpad. Deze ellende was op de terugweg gelukkig minder. Belgische reizigers in onze coupé lagen bij het instappen in Utrecht al te slapen. Wij konden dus niet meer zitten en moesten direct (in het donker en op de tast) de bagage zien kwijt te raken en meteen gaan liggen. Helaas op de terugweg weer bij dezelfde passagiers in de coupé. Zij lagen bij vertrek uit Wörgl alweer te slapen, dus weer geen zitplaatsen. Kortom: het vervoer met deze trein was voor ons een vervelend onderdeel van onze vakantie! De transfer naar en van ons hotel was wel prima.

4
Anoniem (Fam. met oudere kinderen)
januari 2016

Zeer matig gezien het beperkte comfort.

6
a p de kock (Met partner)
januari 2016

heenreis locomotief kapot, 2 uur vertraging, temperatuurregeling in slaapcabine maar 1 stand, zeer heet was bijna niet te slapen, dit zowel heen als terug. terugreis 2 keer over keulen geleid, 1.15 uur vertraging

6
Anoniem (Met partner)
januari 2016

Niet onvoldoende, maar matig: transferregeling krakkemikkig. Chauffeur bij aankomst in Innsbruck niet te vinden, hoewel volgens steward trein hij op het perron zou staan. Na half uur zoeken gevonden, op andere plek. Afspraak over terugreis niet mogelijk want chauffeur wist van niks, hoewel volgens Rail Promo afspraak gemaakt moest worden. Na mail naar Treinreiswinkel tijd doorgekregen dat we opgehaald zouden worden. Dat gebeurde ook, maar chauffeur was half uur te laat, zodat we bijna zelf de reis naar Innsbruck hadden geregeld om de trein niet te missen. Ergernis dus.

3
Anoniem (Aleen reizend)
januari 2016

The train was 1-2 hours delayed on both trips. There was by far not enough space in the 6 person compartment to store the luggage. Some people had to sleep on their bags. On the trip back to the Netherlands, there was no compartment to store the skis, even though this was promised in the travel information that was sent with the tickets. The only part that went smoothly was the bus transfer to the hotel.

7
Anoniem (Aleen reizend)
januari 2016

is niet beter dan de vroegere alpenexpress

4
Anoniem (Met partner)
januari 2016

de gehele reis verliep met veel vertraging zowel in de heenreis als op de terugreis, de transfer op de terugweg was niet goed geregeld dit kwam mede door een nieuwe chauffeur die niet wist waar hij moest zijn

8
Melvin Wernert (Met partner)
januari 2016

Over het algemeen lopende reis zeer voorspoedig. De aansluiting met de transfer was vlot en de reis was zo voorbij. Ik zou het iedereen zeer aanraden!

7
Daniel van den Berg (Fam. met oudere kinderen)
januari 2016

oude coupe, geen werkende toilet en water op de heenreis. en het niet aanwezig zijn van een stroomvoorziening. ontbijt voor de terugreis hadden we afgesproken om 8.00. maar ja om nou stipt om 8 uur aan te komen zonder eerst te vragen of iedereen wakker is en gelijk thee en ontbijtboxen naar binnen te gooien is ook een ding.

7
Anoniem (Vrienden)
januari 2016

Heerlijk om in Rotterdam op te stappen en in Zell am See "voor de deur"! Echter, op de heenreis was er geen warm water in onze wagon! en ook geen stopcontact (om mobiel op te laden). Was volgens ons een heel oud treinstel.

8
Anoniem (Met partner)
januari 2016

Goede omschrijving, duidelijk allemaal

9
Anoniem (Aleen reizend)
januari 2016

fijne vakantie gehad

8
Anoniem (Vrienden)
januari 2016

Gehele reis prima

7
Anoniem (Met partner)
januari 2016

De reis was prima alleen jammer dat er toch nog drank wordt geschonken aan dronken jonge lui die andere reizigers om 2.30 uur nog wakker houden door geschreeuw dat vind ik een kwalijke zaak ik heb namelijk veel geld voor deze reis betaald.

8
Anoniem (Met partner)
januari 2016

de heenreis door het slechte weer iets vertraagt de terugreis bijna volgens schema

7
Anoniem (Met partner)
januari 2016

een comfortabele reis in de 4-persoons slaapcoupe, stil en rustig. Dat we een uur vertraging hadden door slecht weer in Duitsland ontdekten we pas de 's ochtends omdat we een uur langer konden slapen

8
Anoniem (Vrienden)
januari 2016

Goed

6
Anoniem (Fam. met jonge kinderen)
januari 2016

Trein was sterk verouderd, slechte ventilatie en vieze tafel die moeilijk in elkaar te zetten was. De bedden moest je zelf uitklappen, meer service hierbij was wenselijk. Bij het instappen werd het een geduw en gedrang omdat iedereen met koffers door dezelfde wagon moest en er te weinig ruimte was voor tweerichtingsverkeer. De reis begon dus met allemaal geirriteerde reizigers. Daarnaast werd er weinig gedaan aan nachtrust, coupe naast ons bestond uit jongeren die de hele nacht door bleven drinken, roken (in de trein) en harde muziek draaiden. Ook in onze coupe was er overduidelijk gerookt waardoor we in een stinkende coupe zaten.

5
Anoniem (Vrienden)
januari 2016

Voldoet niet aan de belofte, men laat een supermooie trein zien in de folder, maar komt dan aan met een super oude trein.! Comfort was alle vorige jaren stukken beter. 4 persoons slaapcabine is hier een omgebouwde 6 persoons cabine.

7
Corine de Jong (Fam. met jonge kinderen)
januari 2016

We reizen al een aantal jaar met de trein naar de wintersport en vinden dit een ideale manier van reizen. Nu met een nieuwe maatschappij, welke voor ons duurder was en kwalitatief minder dan eerdere jaren.

9
Anoniem (Vrienden)
januari 2016

Zeer relax reizen ! Wakker worden in de sneeuw, veel comfortabel dan een bus of auto.

9
Anoniem (Met partner)
januari 2016

Een tien geven is een beetje gek, maar alles is perfect verlopen! We hadden geboekt voor een coupé met 4 personen, maar zaten en sliepen met z'n tweeën, heerlijk! Misschien ben ik niet zo dol op het ontbijt (ik houd niet van vlinderbroodjes en jam, wel van vlees en kaas), maar ik denk dat ook dat het best haalbare is. Verder zijn de reisbegeleiders erg aardig en welwillend: complimenten!

7
M Kuijlenburg (Met partner)
januari 2016

onze vakantie was prima vriendelijk personeel op de trein jammer 4 persoons coupe' geboekt maar hadden in een 6 persoons te krappe slaap ruimte. bij regelmaat ergerlijke irritante pieptoon en te gehorige coupés

8
Anoniem (Fam. met oudere kinderen)
januari 2016

Goed! Organisatie is anders dan dat wij gewend waren de afgelopen jaren met ofwel Skitrein en de Alpenexpress.

6
Anoniem (Aleen reizend)
januari 2016

Prettige wijze om de wintersportvakantie te starten en te eindigen.

6
Anoniem (Met partner)
januari 2016

Helaas vertraging vanwege het slechte weer in Belgie, echter goed opgevangen door het personeel van de Austria Express en het personeel op het station van Roosendaal. Tijdens de reis waren er veel luidruchtige reizigers, wat erg vervelend was. Transfer van Landeck naar hotel in St.Anton goed geregeld. Uiteindelijk vind ik de prijs-kwaliteitsverhouding van de reis tegenvallen: te duur voor de reis.

7
Anoniem (Aleen reizend)
januari 2016

OK

8
Anoniem (Vrienden)
januari 2016

Trein informatie van vertrek met vertraging moet beter via sms of zo

7
Anoniem (Fam. met jonge kinderen)
januari 2016

Eerste keer dat we met de trein naar wintersport gingen. Concept is prima; lekker uitgerust aankomen. Helaas waren er wat klojo's die het nodig vonden om er in de bar er een beetje een puinhoop van te maken. Treinstellen van Austria Express zijn ok doch niet de nieuwste (bv. geen stopcontacten in de kabines).

10
Anoniem (Met partner)
januari 2016

Alles keurig optijd geregeld, trein kwam optijd, aardig personeel, prima coupe.

8
Hubertus Van Meggele (Met partner)
januari 2016

De treinreis is prima en relaxed. Coupe s zijn wel gedateerd. Zeker het toilet en badkamer. Service personeel Austria Express is echt TOP.

8
Anoniem (Fam. met oudere kinderen)
januari 2016

Ideaal om vlak bij huis in te stappen en in Oostenrijk pas uit te stappen!

6
Anoniem (Met partner)
januari 2016

In de reisinformatie stond vermeld ‘'Ski’s en snowboards, verpakt in een hoes, voorzien van naam en in- en uitstapstation, kunnen in de speciale Ski-coupés worden geplaatst” Dit bleek niet het geval te zijn, alles moest op de gang geplaatst worden die al vrij smal is. - Het restauratie-rijgtuig was defect op de terugreis, dat kan natuurlijk gebeuren maar de alcoholische consumpties bleken op de heenreis al uitverkocht te zijn. - De temperatuurregelaar was defect in onze coupé, hierdoor was het bloedheet in de trein, het raam kon niet open in verband met sneeuwval. De steward kon niks voor ons betekenen. - Bij het opmaken van de bedden miste er twee kussens in onze coupé, kan gebeuren dus lopen we “even” naar de Steward. drie keer de trein doorgelopen te zijn is er geen Steward te bekennen. Ruim 30 minuten later loopt ineens de steward in het gangpad, ze waren “even” aan het evalueren. Belachelijk! De steward heeft vervolgens wel de kussens weten te regelen. - De toiletten waren echt smerig, het doortrekken van het toilet werkte ook niet meer.

7
Anoniem (Met partner)
januari 2016

wc zeer oud

8
Anoniem
januari 2016

Snel en ontspannen deur tot deur (we wonen nabij Utrecht CS en het appartement was eveneens vlakbij het station). Met vijf volwassenen in een zespersoons slaapcoupé.

8
Anoniem (Fam. met oudere kinderen)
januari 2016

Goed geregeld. Alles prima op tijd, inclusief transfers..

6
Joost van der Maarel (Met partner)
januari 2016

Prima reis. Jammer dat de verwarming kapot was en het hierdoor erg warm was in de coupe.

8
Anoniem (Vrienden)
december 2015

De treinreis verliep goed, helaas op de terugreis was de verwarming kapot in de bar.

8
Dorien Lugthart (Met partner)
december 2015

Jammer dat er nog weinig sneeuw lag, want daar gingen we uiteindelijk voor, maar wij hebben een heerlijke week doorgebracht in Sankt-Johann-in-Tirol. Een directe treinverbinding bracht ons vanuit Utrecht probleemloos op onze bestemming, waarbij het tegen de ochtend wel koud werd vanwege een falende verwarming. En na een heerlijke week snowboarden, wandelen, goed eten en lekkere halve liters mochten we in een soortgelijke trein weer terug, waarbij de verwarming het gelukkig wel deed. Prima week!

9
Anoniem (Fam. met oudere kinderen)
december 2015

Prima geslaagde wintersportvakantie met zon en sneeuw.

8
Anoniem (Fam. met oudere kinderen)
december 2015

Trein prima in orde, heen een uur vertraging en terug slechts 10 min.Je bent supersnel in Oostenrijk, slechts 11-12 uur onderweg.

8
Anoniem (Fam. met oudere kinderen)
december 2015

prima

8
Fam van Miltenburg (Fam. met oudere kinderen)
december 2015

Heerlijk relaxed reizen, vakantie begint al op vrijdagavond...

8
Anoniem (Met partner)
december 2015

fijne reis gehad